sâmbătă, 19 martie 2011

Az ortodox egyházé lesz a szociális ellátás

Megállapodást kötött Pusztaottlaka önkormányzata a román ortodox egyházzal a szociális feladatok átvételére — tudtuk meg Simonka György polgármestertől. 

A pusztaottlakai ortodox templom és a temető / Biserica ortodoxă şi cimitirul din Otlaca-Pustă

— Ide tartozik a házi segítségnyújtás, a falugondnoki szolgálat, az idősek nappali ellátása és a szociális foglalkoztatás — adta hírül a település vezetője, aki arról is beszélt, az állami normatíva kevés, abból nem lehet a működést megoldani.
Az egyházi fenntartású intézmények ugyanakkor 82,6 százalékkal több normatívát kapnak.
— Fontosnak tartjuk, hogy ezek a szolgáltatások továbbra is megmaradjanak a településen, esetleg még sokrétűbb segítségnyújtásra nyíljon lehetőség — folytatta Simonka György. A dokumentációt már benyújtották az engedélyeztetésre. A hatóságoktól függ, mikortól veheti át az egyház a szociális feladatok ellátását a többségében ortodox románok lakta Pusztaottlakán.
(Sursa: http://beol.hu

Un comentariu:

  1. La 55 de ani abia dacă se mai poate misca/ Citeste povestea cutremuratoare a unui roman care se zbate intre viata si moarte!

    La numai 55 de ani, un român se zbate la limita dintre viaţă şi moarte. El şi-a pierdut total capacitatea de muncă din cauza numeroaselor afecţiuni grave de care suferă. Drept urmare, banii pentru tratamente sunt din ce în ce mai puţini, iar omul este condamnat la moarte. Citeşte în continuare povestea cutremurătoare a lui Mihai Feraru, aşa cum ne-a relatat-o chiar el într-un mail trimis pe adresa redacţiei. „Ma numesc Mihai Feraru de 55 ani, sunt foarte bolnav din 1994, primul infarct l-am suferit in 1994 eram la serviciu, al doilea infarct l-am suferit in1998, dupa primul infarct am suferit primul accident vascular din trunchiul cerebral, dupa care am ramas cu o paralizie pe partea dreapta asta s-a intamplat in 1995, al doilea accident vascular cerebral l-am suferit in anul 2000, in 2004 am fost diagnosticat cu DIABET ZAHARAT, De atunci si in prezent fac injectii cu insulina de patru ori pe zi, acuma de 2 ani am fost descoperit cu POLIARTRITA REUMATOIDA, am ajuns sa pot merge cam 30-40 m dupa care trebue sa fac o pauza, eu nu pot efectua nici un fel de activitate, capacitatea de munca este pierduta in totalitate, numai bunul Dumnezeu stie ce fel de viata chinuita duc eu zi de zi, mai ales ca duc lipsa de mancare si medicamente, de aceea fac apel pe aceasta cale catre toti oamenii credinciosi care-l iubeste pe Dumnezeu, sa ma ajute si pe mine din putinul lor, iar Dumnezeu si Maica domnului sa le rasplateasca darul inzecit, si cu multa sanatate. Pentru asta eu am un cont deschis la banca; RAIFFAISEN BANK IN ROMANIA ARE NR RO93RZBR0000060001059026 IN LEI .si-n euro nr RO72rzbr0000060004438690.pe nume mihai feraru cod zwift: RZBRROBU”.. eu am ca martor pe DUMNEZEU, ptr ca numai el stie si vede totul, si tot Dumnezeu ne va judeca pe fiecare ptr faptele noastre, Iertati-ma. Adresa mea postala este: Mihai Feraru oficiul postal nr 1 vaslui, casuta postala 95, localitatea vaslui jud vaslui Romania, tel 0040761887298. Doamne ajuta,,, A-R
    Tags:

    accident vascular
    apel umanitar
    bolnav
    capaciatte de munca
    diabet
    sanatate

    RăspundețiȘtergere